[ ALL ] [ a / b / map / pa / trip ] [ meta ] [ Search ] [ vichan ]

/b/ - Antyczni bogowie spierdolenia

Email
Subject
Comment
CaptchaCAPTCHA Image
File
Embed
Password (For file deletion.)

[Regulamin] • [Informacje] • [Kontakt]

File: 1590484825868.atenszon.net.jpg (166.99 KB, 1080x906, Rospuda_all.jpg) Exif Google iqdb

 No.12232[Reply]

The server took too long to submit your post. Your post was probably still submitted. If it wasn't, 8kun might be experiencing issues right now – please try your post again later.
15 posts omitted. Click reply to view.

 No.12392

>>12391
o chuj rzeczywiscie
serwery śpią xD

 No.12397

>>12390
Tak, to ja xD

 No.12398

>>12391
>>12392
już działa można postować legalnie



File: 1588184989482.atenszon.net.png (3.04 MB, 1920x1080, teciak2.png) Google iqdb

 No.12148[Reply]

Na tym czanie będzie dużo czołgów.
8 posts and 1 image reply omitted. Click reply to view.

 No.12394

>>12393
To co wszędzie indziej xD

 No.12395

>>12394
to jakiś fetysz?

 No.12396

>>12395
a no tak, już o to pytałem



File: 1591520681298.atenszon.net.jpg (90.66 KB, 840x560, blm_scum.jpg) Exif Google iqdb

 No.12247[Reply]

Jaką anonki mają opinię na temat ogólnoświatowej psychozy znanej jako Black Lives Matter? Hardy kryminalista został słusznie rozliczony za swoje pełne grzechu życie przy pomocy kolana sprawiedliwości a teraz został okrzyknięty męczennikiem przez otumanione masy szukające atencji.

Nie wiem jak Wy ale ostatnie dwa tygodnie budzi we mnie jeszcze większy wstręt do wszelkiej maści niebałych i skrajnie lewicowych oszołomów, a w szczególności lewackie "kobiety" głodne atencji i gotowe zrobić wszystko dla czarnego chuja.

W Polsce na szczęście oddzwięk minimalny, ale to niestety tylko kwestia czasu, będzie tylko gorzej.
4 posts and 1 image reply omitted. Click reply to view.

 No.12253

>>12252
raczej New World Disorder
White Flight będzie jeszcze bardziej intensywny

 No.12376

dla mnie to po prostu kolejny czarnuch odjebany, nic więcej

white here

 No.12377

>>12376
no nie do końca po prostu kolejny odjebany czarnuch bo rozpoczął masowe protesty i dyskusje ogólnoświatowe
możemy być nieironicznie świadkami upadku cywilizacji białego człowieka jeśli ameryka ugnie się pod tymi protestami



File: 1591122121086.atenszon.net.jpg (53.07 KB, 1024x554, EZhm5jsUYAAqJPD.jpg) Exif Google iqdb

 No.12245[Reply]

hot or not?

 No.12246

bleh'd



File: 1590659462511.atenszon.net.png (261.33 KB, 475x347, klynt.PNG) Google iqdb

 No.12238[Reply]

co tak tutaj cicho?
1 post omitted. Click reply to view.

 No.12242

>>12241
gdzie się podziali wszystkie anonki, czyżby w końcu ze spierdolenia wyszli? nie wieże

 No.12243

>>12242
pewnie na ośmiokunie

 No.12244

>>12243
pierdolic 8kun'a, tylko atenszonowy kurwidolek jest duchowym spadkobierca jedynego prawilnego w trojcy slusznego pl.vichan.net



File: 1590523573385.atenszon.net.jpg (414.52 KB, 1536x2048, chuj.jpg) Exif Google iqdb

 No.12236[Reply]

nk co sie stało z kabaczkiem czy jestem takim zjebem i nie umiem tam wejść znowu

 No.12237

karachan.club sprawdź to

 No.12240

the bille?
przecież jeździ już normalnie bez dnsów tylko dodali nowy łebm w tle



File: 1590486236000.atenszon.net.png (729.59 KB, 614x820, stary baksiarz.PNG) Google iqdb

 No.12234[Reply]

no elo anonki kochane, co tam się na czanach odgrywało pod moją nieobecność?

 No.12235

>starbucks
chyba cię kojarzę

 No.12239

>>12235
miło że chociaż ktoś pamięta, co z tym czanami?



File: 1589395888239.atenszon.net.png (9.41 KB, 571x493, bezimienny.png) Google iqdb

 No.12212[Reply]

co to za zabezpieczenia mają na wilnie?
każdy adres ip pisze mi że
>you are banned
ciastka i pamięć podręczną czyszczę i to samo

rak jak chuj tam, ale posiedziałbym bo vichan padł a tutaj martwiej niż na vi gdy jeździ
7 posts omitted. Click reply to view.

 No.12220

tez mam zbanowane aero na wilnie [co godzine mam inne ip i wszystko zbanowane] - co za jebane debile

 No.12221

>>12217
przecież vichuj normalnie jeździ

 No.12222

>>12221
teraz tak



File: 1588842820125.atenszon.net.png (180.18 KB, 651x792, hegel.png) Google iqdb

 No.12179[Reply]

Jak rok temu mówiłem admine żeby zrobić z atenszona nowe vi to się plułeś że jeszcze cię nie pojebało a teraz jak się srają że karaluszek spadnie od placków chociaż niestety nie spadnie to byłaby spora szansa wyłapać nowych anonów i zrobić nowe vi, bo by się w ekosystemie przydało, także przemyśl to i może coś działaj, bo silnik fajny i z tego co wiem mode nie jest jeszcze jawnym rakiem.
3 posts omitted. Click reply to view.

 No.12192

>>12179
nk o co chodzi bo ja nie w temacie

 No.12207

>>12188
nie jest podejrzany, admin to mój kolega z discorda

 No.13543

> to byłaby spora szansa wyłapać nowych anonów
jeblo cie na ryj?
karahuj do zaorania a wlasciwie to niech dalej zyje i rakowisko tam sie gromadzi. jeszcze ich brakuje tutaj gurwa



File: 1589302816290.atenszon.net.png (115.37 KB, 391x308, umor.png) Google iqdb

 No.12199[Reply]

Gdzie znajdę adresów mail + hasło, ewentualnie same polskie adresy mailowe?
Chcę wyczyścić internet z głupot i kont które zakładałem podpisując się imieniem i nazwiskiem gdy miałem 8 lat xD
4 posts omitted. Click reply to view.

 No.12204

spróbuj https://haveibeenpwned.com to wyświetli listę serwisów z których korzystałeś i spróbuj zgadnąć swoje stare hasło

 No.12205

>>12204
problem w tym że nie pamiętam swojego maila nawet xD
próbowałem odzyskać hasło na pewnej stronie i wyskoczyło mi
>wysłaliśmy link do odzyskiwania hasła na maila a*****[email protected]
gdzie wiem że pod pierwszymi kilkoma gwiazdkami kryje się moje nazwisko ale nie wiem co dalej
jakbym miał taką bazę to bym wyszukał grepem i być może bym znalazł

 No.12206

>>12205
na raidforum są aktualizowane listy baz cweli, tylko trzeba płacić za nimi creditsami
creditsy zyskuje się poprzez pisanie komentarzy i postów na forum oprócz tych postów gdzie musisz odsłonić content poprzez odpisanie
piszę tutaj bo i tak mało osób wchodzi, tak to bym napisał na tajnym boardzie



Delete Post [ ]
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30]
| Catalog
[ ALL ] [ a / b / map / pa / trip ] [ meta ] [ Search ] [ vichan ]