[ ALL ] [ a / b / map / pa / trip ] [ meta ] [ Search ] [ vichan ]

/b/ - Antyczni bogowie spierdolenia

Email
Comment
File
Embed
Password (For file deletion.)

[Regulamin] • [Informacje] • [Kontakt]

File: 1576248537984.atenszon.net.webm (2.16 MB, 640x360, Biohazard krystoferek pan….webm) Google iqdb

 No.11095

 No.11096

niech na tym czanie nie bedzie juz martwo ehh

 No.11097

>>11096
już niedługo…

 No.11099

>>11097
co niedlugo? xD
mam dosyć siedzenia na kara bo ciagle banuja za nic albo range bany

 No.11100

>>11099
niedługo polska mistrzem świata

 No.11101

>>11100
jebać karachan kurwaaaa aweodaiwod aw jdi

 No.11102

jak sie zmienia to pierdolone ip kurwa kurwa kurwa kurwa kurwa kurwa kurwa
resecik nie działa a na mobilnym nie bede znowu zżerał transferu jebanego

 No.11103

ja pierdole ban za spam i fors z powodu jebanego anona ktory celowo raczy xD xD
ehh to juz wole zeby stare vi wrocilo w sensie 8ch

 No.11104

File: 1576254717669.atenszon.net.webm (1.66 MB, 192x360, biohazard krystoferek pan….webm) Google iqdb

oskarki z raka i wykopki nie wiedzą jak przyciąć filmik w ffmpegu? a biohazarda szanuję, klejnot środowiska lpg który w tym przypadku cierpi z powodu cenzury

 No.11105

>>11095
>>11104
>pobieranie biohazarda z youtube

 No.11106

>>11104
że tzoo

 No.11107

>>11103
mam dla ciebie dobre wieści anonie

 No.11108

>>11107
no jakie anonie kuhwa

 No.11109

>>11108
zobacz co tutaj pisze
||
||
||
||
\/ gdzieś tutaj

 No.11110

no fajnie by było jakby vi wrocilo no ale może lepiej nie..
vi to też jebany rak ale ciezko dostać bana, to fakt xD

 No.11111

>>11109
||
||
||
||
||
\/ a dokładniej tutaj

 No.11112

>>11111
w senie gdzie xD xD

 No.11113

>>11112
no podążaj za szczałką

 No.11115

>>11113
i co? znalazłeś? ale zostań z nami też co xD

 No.11116

>>11109
pisze skurwesynu

 No.11117

>>11116
super słowofiltr kurwo xD

 No.11118


 No.11120

pisze

 No.11121

>>11115
Nie xD

 No.11124

>>11121
nie znalazłeś, czy nie zostaniesz? xD

 No.11132

>>11124
?? xD



[Return][Go to top] [Catalog] [Post a Reply]
Delete Post [ ]
[ ALL ] [ a / b / map / pa / trip ] [ meta ] [ Search ] [ vichan ]