[ ALL ] [ a / b / map / pa / trip ] [ meta ] [ Search ] [ vichan ]

/b/ - Tropiciele kuny

Email
Subject
Comment
CaptchaCAPTCHA Image
File
Embed
Password (For file deletion.)

[Regulamin] • [Informacje] • [Kontakt]

File: 1575308797816.atenszon.ml.jpg (150.5 KB, 1080x1080, słotka czajka.jpg) Exif Google iqdb

 No.10923[Reply]

postujcie najsłodsze
10 posts and 9 image replies omitted. Click reply to view.

 No.10968

>>10957
zesrała sie dałniara

 No.10970

File: 1575400063884.atenszon.ml.webm (685.03 KB, 700x700, azjatka trzyma groźną str….webm) Google iqdb

>>10968
pa co napisal

 No.10971

>>10970
ale dałniara nawet strzelić nie umie



 No.10909[Reply]

adminie pedale co to za wersja szona kurwo
aalso
>Postowanie obrazków nie jest możliwe w godzinach 23-9
coś ty odjebał
3 posts omitted. Click reply to view.

 No.10955

gniję bo akurat policja mi przejeżdżała za oknem jak ktoś wrzucił cp xD

 No.10959

>>10916
niezły garniec miodu
adamczyk byłby dumny

 No.10969

>>10959
o nie to anon cuck



File: 1575394664299.atenszon.ml.png (389.27 KB, 425x500, czymoglbyja.png) Google iqdb

 No.10962[Reply]

opie jaki to silnik czanowy? matisuba czy twoj wlasny? wlasnie pracuje nad swoim i mialbym pare pytan w razie drugiej opcji

 No.10963

a dobra sage w samego siebie widze na dole kurwa

 No.10965

głupie pytania zadajesz franek



 No.10948[Reply]

trzymajcie mje kurwa z tym szonem
moze poszukaj se modka na nocną zmiane zamiast zakazywac postowania obraskow

 No.10949

a jak cyklop zamyka swój sklep na weekend to nie płaczesz

 No.10950

>>10949
Wyjebane mam w jego interesy,moze sobie nawet na caly tydzien zamknac xd



File: 1575308635838.atenszon.ml.jpg (62.14 KB, 517x610, 154212180355492061.jpg) Exif Google iqdb

 No.10921[Reply]

no w koncu kurwa
9 posts and 1 image reply omitted. Click reply to view.

 No.10944

>>10943
jak spadł jak jeździ xD

 No.10945

>>10944
kurwa z minutę wcześniej mi wypierdalało error 500. nic dziwnego że kapcze nie działają jak sypie błędami

 No.10946

>>10945
no minutę wcześniej była czkawka, ale to w sumie nietypowe, bo cały ten i poprzednie kilka dni jeździł bezproblemowo



File: 1573769996642.atenszon.ml.jpg (155.56 KB, 450x583, Wibowit robi loda.jpg) Exif Google iqdb

 No.8165[Reply]

ciekawe co u niego xD

 No.10915

obrasek jeszcze z vichana ehh kiedys to bylo



 No.10896[Reply]

t. anon matematyk po zawoduwce
Dlaczego pi/2/2=pi/4?
9 posts omitted. Click reply to view.

 No.10906

>>10905
no normalnie, s04e09 będzie zaraz

 No.10907

>>10906
to będę musiał sobie zrobić rewatch wszystkich sezonów

 No.10908

>>10907
to niepolecam dzisiaj oglądać xD



File: 1575206496479.atenszon.ml.jpg (74.15 KB, 453x479, nie zabawa dozwolona.jpg) Exif Google iqdb

 No.10886[Reply]

Atenszon wraca do żywych, oby tym razem na dłużej

Przydatne linki:
https://endchan.net/atenszon/ – zastępczy
https://shitposter.club/vichan/ – informacje o aktualnym dostępie do vichana, postowane są tam również newsy o atenszonie
https://twitter.com/atenszon – informacje o atenszonie z pierwszej ręki (chwilowo zablokowany)

 No.10887

cool

 No.10894

File: 1575231345906.atenszon.ml.jpg (37.57 KB, 646x552, Wykop Park Boy - Forbidden….jpg) Exif Google iqdb

ja pierdole z przymusu musialem postowac na kara z oskarkami oby nigdy wiecej



File: 1572713040483.atenszon.ml.jpg (25.72 KB, 409x376, 1566573028361.jpg) Exif Google iqdb

 No.6638[Reply]

ośmioczan wstał
20 posts and 2 image replies omitted. Click reply to view.

 No.6726

>>6725
chciał się dogadać z inwalidą, żeby inwalidy media w przyszłości nie męczyły. nie wyszło, ale nazwa została.

 No.6887

dobrze że zdechł i nie wstaje
nawet nie wiecie jaka to była mordęga zmienić styl na desce na 8chanie

 No.10893

bump



File: 1573715790471.atenszon.ml.jpg (208.59 KB, 800x536, 5dcc2b44a7f00.jpg) Exif Google iqdb

 No.8090[Reply]

Pornole thread xdd
15 posts omitted. Click reply to view.

 No.8155

>>8154
niezła zgaga, jak nie masz nic konstruktywnego do powiedzenia to wykurwiaj na forum karachan orgie do nieruchających raków.

 No.8157

>>8155
to ty tutaj jesteś rakiem a na kara sraja ty nowocioto

 No.8162

>>8127
slodki jezu jak sie zesralem z ulomka zyjacego w jakimś matrixie xD

>utrzymanie lochy kosztuje


dalej juz nie czytalem tego belkotu xD kosztuje jezeli jest sie takim mizoginistycznym scierwem jak ty xD mam loche od przeszlo czterech lat, mieszkamy wspolnie, wszystkie koszta utrzymania na pol, oboje pracujemy i wciaz pierdole ja zlewajac sie w peezdzie bynajmniej 5 razy w tygodniu az nieraz trzeba zrobic krotka przerwe bo hooy ma obtarcia i troche boli xD wyjdzcie kurwa czasem z tych katakumb i otworzcie szerzej oczy ja pierdole o jak gnije ze sfrustrowanego prawiczka teoretyka relacji międzyludzkich xDDDd



Delete Post [ ]
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30]
| Catalog
[ ALL ] [ a / b / map / pa / trip ] [ meta ] [ Search ] [ vichan ]